Baš kao što to u posljednje vrijeme radi Facebook, i Foursquare je odlučio da se bavi fragmentacijom svoje glavne aplikacije. Naime, prema riječima CEO-a Forusquare-a Dennis Crowleya, lokacijski servis je "dobio tri noge od kojih je svaka usporavala ove ostale", te je bilo neophodno razdvojiti određene funkconalnosti u zasebnu aplikaciju. Rezultat: Foursquare od sada postaje isključivo aplikacija namijenjena korisnicima koji žele pronaći nešto dobro za pojesti i popiti, te otkriti neke skrivene kutke svog (trenutnog) boravišta i uživati u svemu što grad nudi - za sve ostalo, tu je aplikacija imena Swarm.

1/1

Iako je funkcija "checkiranja" sada izuzeta iz Foursquarea, Swarm je odlučio da ponudi i nešto malo više. Tako pored checkiranja gdje se nalazite, s kim ste i šta radite, Swarm nudi i mogućnost pravljenja "planova", odnosno pozivanja prijatelja da vam se pridruže u vašim dnevnim i noćnim pohodima. Time, Foursquare je morao da oduzme svoj najznačajniji bonus i vitalni element i da ga ponudi kao zasebnu aplikaciju uz neke dodatke, a da bi otkrivanju mjesta, lokacija i sadržaja ponudio dovoljno prostora i tako potencijalno (pre)stigao Yelp i slične servise. Naravno, ne treba zaboraviti da je to vrlo prirodan potez, pogotovo kada se prisjetite da Google+, Yelp i Facebook imaju ugrađenu check-in opciju, a svi znamo koliko prijatelja imamo na Foursquareu, a koliko na Facebooku.

Swarm, s druge strane, preuzima sve funkcije vašeg lokacijskog check-in života, Vaši prijatelji će sada biti rangirani po udaljenosti od vas (Right Here, Nearby, In The Area i Far Far Away), te možete selektivno birati tačno koje osobe želite viđati na listi (filtracija), kao i eventualni intenzitet njihovih check-ina, što je super za vaše prijatelje koji se npr. checkiraju i u frižider ili kupatilo unutar istog stana. Swarm je lijepo dizajniran i igra na temu košnice, te stoga imamo žuto-zlatni dizajn i pčelicu kao logo - jer je poenta da se stvaraju dogovori preko aplikacije i da check-in bude poziv za druženje, dok će se eksploracija i recenzije lokacija ostaviti na teret Foursquare-u.

Foursquare će svoj potpuni redizajn doživjeti kroz mjesec dana, a kompanija je već sada ponudila i beta-uslugu pomoću koje možete sve svoje check-in aktivnosti prebaciti na Swarm (kao što je npr. uradio autor, samo za vaše potrebe). Swarm funkcioniše manje-više slično Foursquareu, uz dodatak spomenutih planova, nešto detaljnije profile i - pazite sad! - manjak bedževa (badges) koje dobijate za otkrivanje i upgrade određenih dešavanja, checkina i situacija. Ukratko, kompetitivni element i gamifikacija su dobili sekundarnu ulogu, tako da nas jako zanima šta još, pored vrlo blještavog narandžasto-žutog redizajna, Swarm krije za nas u bliskoj budućnosti.

S druge strane, Foursquare će dobiti vrlo detaljan algoritam pretrage mjesta i lokacija, uz profesionalne recenzije mjesta koje želite posjetiti, što bi trebalo podići kredibilitet ocjena i iskustava korisnika. Check-in će u potpunosti nestati, jer je to sada teritorij koji pripada Swarm-u, dok će lokalna pretraga dobiti puno više prostora nego što je to mogla prije. Da li je, i u kolikoj jeri ovo bio dobar potez, saznat ćemo nekad uskoro, u zavisnosti od toga kako i na koji način korisnici budu posmatrali Foursquare bez svoje najatraktivnije funkcije koja sada, za dobro drugih fokusa kompanije, dobija dom u sasvim novoj aplikaciji.