Pored toga, čitav proces njegovog korištenja ne može biti jednostavniji: nakon što pristupite Bufferu preko nekog svog accounta, kliknite na tab Schedule, jer tu podešavate vrijeme objave postova, koliko će se puta u toku dana postovi pojavljivati, te određujete dane za njihovu objavu. To može biti tokom cijele sedmice, tokom nekoliko dana u sedmici ili može obuhvatati samo vikend. Na dnu prozora imate i opciju Share Now, ukoliko post želite odmah podijeliti, a ako ne želite, samo kliknite dugme "Buffer" i post će se objaviti prema vašem, unaprijed određenom planu. Interfejs mu je toliko jednostavan i pristupačan, da bi ga bez problema mogao koristiti i Huckleberry Finn.
Preko Content taba dijelite sadržaje koje želite, a Buffer vam pri tome automatski skraćuje URL-ove. Njihove sugestije, nažalost, nisu dostupne ukoliko Buffer koristite preko Facebook accounta, nego samo za Twitter i druge društvene mreže. Ukoliko povežete Buffer sa svojim profilom na nekoj od njih, izlistat će vam se njihovih top pet prijedloga postova za dijeljenje, koji uglavnom uključuju razne mudrosti i korisne članke širom weba.
Tu je i opcija Buffer for Business, za sve one koji kroz socijalne medije žele podići rejting svoje firme, a ukoliko kliknete na tab Contributions u Contentu, svi zainteresirani imaju priliku za isprobavanje besplatne probne verzije Buffera za poslovnjake. Puna verzija usluge, naravno, košta – i to 50 US dolara mjesečno za tim od pet ljudi uz mogućnost povezivanja sa 25 online profila, te 250 US dolara za 25 saradnika i 150 profila.
U sekciji Settings nalazi se opcija Team Members preko koje možete pozvati još nekoga da vam pomogne u održavanju vašeg Buffer profila – samo kliknete na opciju Invite a Team Member, ukucate email adresu osobe koju želite u svom timu i Buffer će joj poslati pozivnicu za upravljanje vašim accountom.
Dakle, Buffer vam, s jedne strane, olakšava objavu postova tokom čitave sedmice, tako da ne morate konstantno biti za računarom kako biste bili prisutni na društvenim mrežama, a sa druge strane vam obezbjeđuje i bolje filtriranje dijeljenog sadržaja. Zbog toga je ova aplikacija odličan alat za marketinške stručnjake, ali i sve one koji žele veću kontrolu nad svojim društvenim profilima. Također, ova web aplikacija pokriva i sve značajnije platforme: na izboru imate Buffer ekstenzije za Firefox, Chrome i Safari, te aplikacije na iTunesu i Google Playu. Inače, ovaj servis je djelo grupe evropskih iseljenika u SAD, tačnije u San Franciscu, koji su se prošle godine morali prelocirati u Hong Kong zbog američkih imigracijskih zakona.
Treba spomenuti da smo mi pisali samo o Bufferovoj besplatnoj verziji, a oni koji žele više mogućnosti (poput dodavanja novih rasporeda objave), morat će za to izdvojiti 102 US dolara godišnje.
https://bufferapp.com/
PLUS
Pregledan i intuitivan interfejs, jednostavan za korištenje, veoma upotrebljiv i koristan servis.
MINUS
Nema sugestija za Facebook korisnike.
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj