Ko bi u vrijeme nastanka Twittera rekao da će ova društvena mreža, koja se zasniva na šturom broju znakova po postu, rasti takvom brzinom i imati takav uticaj na stare i nove generacije? Ko bi rekao da će Twitter, sa svojom isposničkom platformom, postati značajan za analizu tržišta? Ipak, i čudnije su se stvari dešavale: ko bi, naprimjer, rekao da će Severina postati popularna pjevačica?

Analiziranje tweetova za marketing novost je koja ne pokazuje znakove jenjavanja. Twitter je već kupio dvije firme, jednu iz Francuske, drugu iz Velike Britanije, koje se bave prikupljanjem preciznih informacija o najnovijim trendovima putem analiziranja komunikacije na Twitteru. Recimo, britanska kompanija, SecondSync, posjeduje informacije o tome šta ko voli gledati, te koji su najpopularniji sadržaji na TV kanalima, a takve informacije omogućavaju televizijskim kućama da, rukovodeći se njima, reorganizuju sadržaj i postanu bolje od konkurencije. I nije bez razloga Twitter kupio obje firme iz Evrope – ova društvena mreža jedino je u Evropi popularna toliko da se može mjeriti sa Facebookom.

U korak sa trendovima ide i regionalni servis Tvitni.me, poslovni imenik za ovu društvenu mrežu, koji obuhvata sve države regiona: Srbiju, BiH, Hrvatsku, Albaniju, Makedoniju i Sloveniju. Tvitni.me omogućava uvid u najnovije trendove i pretragu hashtagova bez potrebe za logiranjem, a uz to vam omogućava da, ukoliko to želite, tweetate preko njega. Hashtagovi se izlistavaju na osnovu dvije kategorije: sa lijeve strane izlistano je top pet hashtagova prema broju retweetova, a sa desne prema broju dobijenih favoritea.



Oni koji se uloguju imaju pristup većoj količini sadržaja i opcija njegovog kategorisanja nego korisnici koji to ne žele, a prilikom procesa logiranja u jednom trenutku otvorit će se prozor u kojem određujete datum rođenja i spol, označavate kategoriju pripadnosti profila, te sferu interesovanja. Na osnovu toga, drugi korisnici će lakše moći otkriti vaše tweetove na ovom sajtu.

U T-Imeniku se nalaze popisi biznisa, blogera, programera i web dizajnera iz svih država iz okruženja.

U glavnom meniju koji se nalazi na vrhu stranice primjetit ćete da Tvitni.me ima i zanimljive ankete: u jednoj od njih pitali su korisnike koja ih društvena mreža najviše smara – podjednak dio procenta među "smaračima" zauzeli su Facebook, Pinterest i sasvim očekivano, Google+. Eto još jedne vrijedne informacije marketinškim i PR stručnjacima.

U T-Imeniku se nalaze popisi biznisa, blogera, programera i web dizajnera iz svih država iz okruženja, a ukoliko primjetite da neke kompanije ili osobe na servisu nema, onda vi možete predložiti nekoga novog za jednu od kategorija. Samo trebate unijeti njihovo korisničko ime i državu iz koje su, pa pričekati odobrenje njihovog administratora za objavu.

Prednost portala leži i u tome što su na jednom mjestu prikazani profili celebrityja, a svi logirani korisnici preko T-Zone mogu voditi svoje kampanje, kreirati vlastite liste za praćenje i tome slično. Bilo da ste marketinški stručnjak koji je u stalnoj potrazi za najnovijim trendovima ili jednostavno okorjeli Twitteraš koji uživa u tweetanju i praćenju drugih, na portalu Tvitni.me možete naletjeti na dosta zanimljivih informacija.

Pošto je očito da je riječ o projektu na čijem će se usavršavanju konstantno raditi, ovaj portal bi u skorijoj budućnosti mogao početi nuditi plaćeno upravljanje hashtag kampanjama, odnosno – reklamiranje. U tom slučaju, možemo se samo nadati da će njihov cjenovnik biti pristupačniji od onog kojeg nudi Twitter.

http://www.tvitni.me/

1/1