Lociran u njujorškoj živopisnoj Kineskoj četvrti, Grand St. gradi reputaciju kao online prodavnica na kojoj se predstavljaju najkreativnije nove tehnologije. Tu ćete naići na bezbroj zabavnih proizvoda, ali i besmislica kao što su posebni "tehnološki stolovi" koji vašem laptopu olakšavaju hlađenje pomoću, pazite sad - rupa u stolu! A, tu je i inovacija u vidu posebnih, pametnih svjetala za novogodišnje dekorisanje. Što se nas tiče, ako se praznične sijalice nisu u stanju same otpetljati i otpuzati na za to određena mjesta, onda i nisu baš plaho pametne, ali hajde, nećemo cjepidlačiti.

Oko ovog projekta okupljeni su proizvođači kreativnog hardvera i ljubitelji novih tehnologija koji žele imati pristup svemu što ovakav tip proizvođača nudi. Najveća prednost ovog servisa leži u činjenici da se svaki novi proizvod prvo recenzira i ocjenjuje, pa tek onda postavlja na sajt. Pri tome se u obzir uzimaju kreativnost proizvoda, pouzdanost, korisničko iskustvo, dizajn te ushićenje i oduševljenje koje izaziva. Doduše i nije tako teško oduševiti ljubitelje tehnike: pokažite im istu stvar u novoj boji i njihovom oduševljenju nema kraja.

Ukoliko posjetite Grand St. sajt, primjetit ćete da ispod svakog proizvoda stoji oznaka statusa u kojem se uređaj nalazi. "Pre-order" ovdje podrazumijeva da je proizvod u procesu proizvodnje, pa se njegova isporuka može očekivati u roku od šest mjeseci. Tako konzumenti među prvima dobivaju poseban i kreativan proizvod, a proizvođač može računati na prve narudžbe. Ipak, ukoliko se desi da naručilac ne dobije željeni proizvod, garantovan mu je povrat novca.

Pored toga, proizvođač može postaviti i proizvode u beta fazi razvoja, kako bi dobio feedback od ljubitelja kreativnih tehnologija ili da bi prikupio potrebna sredstva za njihovu proizvodnju. I na kraju, već dostupan kompletiran hardver kupci će dobiti u kratkom roku, za maksimalno dva dana ukoliko se nalaze u Kanadi.

1/1

A, šta Grand St. ima od toga osim ljubavi, leptirića i cvijeća? Pa, svi znamo da se od ljubavi ne živi (osim ako niste elitna priležnica ili skupi žigolo), tako da Grand uzima proviziju od 8% od prodaje finalnih i beta proizvoda, dok za pre-ordere, kako kažu, ne uzimaju nikakvu proviziju.

Cilj Grand St.-a jeste da poveže proizvođače sa ljubiteljima kreativnih tehnologija, a mora se priznati da je jedan ovakav projekat idealan za male biznise i inovatore na tržištu kreativnog hardvera koji pokušavaju doprijeti do što veće publike. Na ovaj način njihovi proizvodi instantno stižu baš do onog tipa publike koji se oduševljava inovativnim i korisnim izumima.

Pored toga, na ovako organizovanom web sajtu i proizvođačima je znatno olakšan posao: preko opcije "Are You A Maker" na jednostavan način mogu prijaviti svoj proizvod, bilo da se radi o gotovom izumu ili je isti još uvijek u projektnoj fazi. U svakom slučaju, za njih je ovo win-win situacija. Bez komplikacija. Samo automatizacija. Blagoslovljena da je informatizacija. A, tu je i Android i iOS aplikacija.

Iako smo u uvodu to napisali, da još jednom napomenemo da su proizvodi sa Grand St.-a za sada dostupni samo za naručioce iz SAD-a i Kanade, ali su u kompaniji obećali da će se od ove godine proširiti i u druge zemlje.

https://grandst.com/