Show.co je nešto noviji startup/web sajt za kreiranje muzičkih marketinških kampanja, koji se hvali time što za svoje korisnike stvara "predivan" prikaz njihovih sadržaja. Za one koji ništa ne kupuju dok to prvo ne isprobaju, Show.co nudi probnu verziju svojih paketa u trajanju od dvije sedmice, a nakon toga, na vama je da se (ne)odlučite između tri: Basica, koji košta $228 godišnje i nudi jednu kampanju mjesečno, Advanceda po cijeni od $2388 godišnje sa tri mjesečne kampanje i Professionala – $5988 godišnje sa devet mjesečnih kampanja. Da su se pretrgli – nisu. Testirajući servis, uvjerili smo se u to da u kompaniji ne lažu kada kažu da je kreiranje kampanja izuzetno jednostavno. Što i jeste jedino prihvatljivo, s obzirom na to da već postoji gomila web servisa preko kojih muzičari dijele i promovišu svoju muziku.

Kada osmišljavate kampanju, prvo što trebate uraditi nakon što kliknete na dugme Create Campaign, jeste da svoj projekat opišete u nekoliko rečenica i odredite mu naslov, zatim uploadate svoju muziku, izaberete sliku za cover i dodate dugme za prodaju na nekom od servisa poput iTunesa ili Google Playa. Svaki account dolazi sa demo kampanjom na osnovu koje ćete lako skontati šta trebate raditi: kako i gdje postaviti sliku, dodati vanjske linkove, itd. Ako vam ipak neke stvari ne budu jasne iz demoa, obavijestiti se možete preko Quick Start vodiča.

Pošto je prolazak kroz proces kreiranja online muzičkih kampanja na Showu zaista jasan i lako razumljiv, spomenut ćemo samo par opcija koje nudi. Conversion Cards jedna je od onih na koje su iz kompanije ekstremno ponosni, a preko nje postižete svoje marketinške ciljeve tako što, recimo, označite da želite da vas neko prati preko Twittera ili želite "Like" na Facebooku. Tu je i analitka koja će korisnicima, između ostalog, pružiti uvid u to koliko je njihov profil imao jedinstvenih posjeta u toku proteklih mjesec dana, te koliko je streamova i aktivacija određena kampanja imala.

1/1

U slučaju da vas zabrinjava sigurnost vaših muzičkih umotvorina, iz Showa tvrde da pitanje sigurnosti objavljenih muzičkih sadržaja shvataju veoma ozbiljno, pa je tako svaka pjesma enkriptirana. Show.co podržava FLAC, MP3, WAV, AAC i M4A fajlove, a na svoju stranicu na servisu možete uploadati YouTube video ili pjesme sa SoundClouda.

Ukoliko ste muzičar koji se želi proslaviti ili jednostavno prodati pokoju muzičku numeru, ništa vas ne košta da isprobate kreiranje muzičkih kampanja koje Show.co nudi. Ko zna, možda pronađete još nešto vrijedno spomena, ali moramo priznati, mi baš i nismo, budući da je ovaj servis prema našem mišljenju samo još jedan suvišni posrednik između muzičara i njegove publike.

http://www.show.co/

PLUS
Lakoća korištenja, analitika i marketing

MINUS
Suvišno, dizajn nije sjajan, bespotrebno stavljanje još jednog servisa između publike i sadržaja