Zanimljivo je to da je ovaj sajt osnovao bivši tehnološki direktor Huffington Posta, Paul Berry, a projekat je u tolikoj mjeri narastao da trenutno pokreće više od pola miliona web stranica širom svijeta. Nije naodmet spomenuti i to da je Fast Company magazin proglasio RebelMouse jednom od deset najinovativnijih kompanija koje se bave društvenim mrežama i reklamiranjem.

Dakle, poenta postojanja ove platforme jeste da novinarima, fotoreporterima, kompanijama i blogerima omogući pravljenje vlastite web stranice te da sadržaj na toj web stranici bude lako dostupan svim korisnicima društvenih mreža i obrnuto. Pored toga, RebelMouse vam nudi naprednu analitiku na osnovu koje ćete uvijek znati koliko je korisnika društvenih mreža zainteresovano za vaš sadržaj i kako je on prihvaćen, pa na osnovu tih informacija uvijek možete nešto poboljšati ili promijeniti.

Pri registrovanju novog profila, RebelMouse vam odmah olakšava posao održavanja konstantnog priliva vijesti i linkova na vašu stranicu bookmarkletom kojim ih možete dodavati usput, kako surfate webom. Naročito zanimljivo je RebelMouse povezati sa Twitter profilom: servis će odmah kreirati atraktivnu stranicu sa vašim mislima i novijim člancima koje ste podijelili preko Twittera, te automatski pokupiti njihove slike sa izvornih sajtova i prikazati ih na Rebelmouseu. Pri tome ćete sa desne strane imati listu onih najpopularnijih.



Defaultni dizajn ovog društveno umreženog privatnog agregatora poprilično je jednostavan, pa ako ga želite "nabudžiti" tako što ćete promijeniti font, raspored članaka ili dodati drugačiju pozadinu, u meniju do kojeg dolazite preko dugmeta u gornjem lijevom uglu interfejsa, u stavci "Design", pronaći ćete gomilu potencijalno korisnih mogućnosti. Preko istog menija dodajete postove na sajt, definišete im tagove, te provjeravate statistike i analize toga kako i koliko korisnici društvenih mreža konzumiraju i dijele vaš sadržaj. Također, na samoj stranici u principu možete raditi šta god želite. Sve zavisi samo od vaše inspiracije, a uvijek možete pogledati i stranice drugih korisnika kako biste dobili ideju šta dalje da uradite. Recimo, nešto ovakvo.

Što je najbitnije, svaki korisnik može kreirati više stranica, pa – kada vam dosadi jedan projekat, jednostavno ga izbrišete i započnete drugi.

1/1

Bitno je spomenuti i to da RebelMouse ima odlične predloške za pravljenje web sajtova, čiji prikaz ostaje kvalitetan bez obzira na to da li ih vaši fanovi posjećuju preko računara, smartphonea ili tableta. I naravno, šta bi ovakav sajt bio bez aplikacija za iOS i Android, namijenjenim upravljanju sadržajem u hodu? Sve ovo je besplatno u osnovnoj varijanti koja na vaše stranice stavlja RebelMouseov logo, dok ćete se o uslovima prelaska na takozvani "RebelMouse Roar", koji vam omogućava potpunu slobodu dizajna i brendiranja morati raspitati kod autora projekta. Sve što radite na društvenim mrežama poput Facebooka ili Twittera, ova platforma stavlja na jedno, svim korisnicima društvenih mreža, lako dostupno mjesto.

Svoje klijente u RebelMouseu zovu pobunjenicima (tj. "rebels"), a koliko je stvar ozbiljna, dovoljno govori podatak da se među "pobunjenicima" nalaze i neke svjetski poznate kompanije poput NBC Newsa, MTV-a, FOX-a i T-Mobilea. Protiv čega se oni bune, nije ni bitno – najvažnije je to da je platforma izuzetno korisna i za male biznise, kao i za kreativne pojedince.

https://www.rebelmouse.com/