John Romaniello
Ranije ste morali biti Arnold Schwarzenegger, Jean-Claude Van Damme ili Steven Seagal da bi, kao stručnjak u karateu ili fitnessu bili uopšte primjećeni. Danas, dovoljno je da imate kvalitetan blog. Romaniello je još davne 2009. godine pokrenuo blog posvećen fitnessu i zdravlju – Roman Fitness Systems i već 2011. godine proglašen je jednom od stotinu najuticajnijih osoba u ovom području. Nakon toga, za ovim blogerom poludjeli su svi najveći svjetski magazini – od Men's Healtha i Shapea, pa sve do neprikosnovenog The New York Timesa.
Pored toga, Romaniello je napisao i knjigu baziranu na svom blogu (Man 2.0: Engineering The Alpha), a predujam je navodno iznosio više od jednog miliona dolara. I ne samo to: nekako je uspio ubijediti Arnolda Schwarzeneggera da mu napiše predgovor. Osim što je odličan bloger, Romaniello bi očigledno bio i dobar političar.
http://www.romanfitnesssystems.com/blog/
Julie Powell
Ako ste kojim slučajem i gledali film "Julie & Julia" u kojem Meryl Streep glumi slavnu francusku kuharicu, Juliu Child, vjerovatno niste ni pomislili da je ideja za film došla od jednog pravog bloga. Naime, Julie Powell je 2009. godine započela blog Julie/Julia Project, u kojem se posvetila tome da svakog dana skuha nešto iz knjige recepata slavne Francuskinje i o tome detaljno izvještavala svoje čitatelje.
Objavivši knjigu baziranu na blogu – "Julie & Julia", otvorila su joj se vrata Hollywooda kada je Nora Ephron, režiserka poznatih filmova među kojima se nalaze i "Kad je Harry sreo Sally" te "Romansa u Seattleu", odlučila po njenoj knjizi snimiti film. Naravno, ovakve stvari moguće su samo u velikim državama kakve su SAD, ali svejedno: treba biti odličan bloger da bi se od jednog, u principu kuharskog eksperimenta, stiglo na liste načitanijih književnih ostvarenja godine.
http://juliepowellbooks.com/
Eric Nakagawa
Ako imate smisla za humor i želite biti primijećeni, možda trebate pokušati napraviti nešto slično onome što je smislio Erik Nakagawa. Rijetko ko nije čuo za blog icanhazcheezburger.com, a sve je počelo slatkom fotografijom mačke sa sada već legendarnom frazom "I can haz cheezburger?". To je bilo 2007. godine. Danas, Nakagawov blog ima 100-200 hiljada jedinstvenih posjeta na dnevnoj bazi, a reklame na njemu koštaju između 500 i 4000 dolara. Do sada su objavljene čak četiri knjige bazirane na slikama sa sajta, a tim koji stoji iza ovog bloga imao je jedno vrijeme i TV emisiju na Bravo televiziji. Ko bi rekao da vam jedna mačka može donijeti toliko slave?
http://icanhas.cheezburger.com/
Jenny Lawson
Lawsonica je novinarka koja radi za Houston Chronicle, a blog The Bloggess pokrenula je zato jer joj je trebalo mjesto na kojem će bez cenzurisanja moći izraziti svoje misli i – psovati. Da, dobro ste pročitali: psovati. Blog koji je Lawsonicu vinuo u zvjezdane visine bavi se satirično-ironičnim prikazom njene svakodnevnice i zaista je odlično štivo za sve ljubitelje reskog humora.
Zapravo, The Bloggess je toliko popularan, da ga je magazin Forbes proglasio jednim od stotinu najboljih blogova namijenjenih ženama. Pored ove titule, Lawsonica se može pohvaliti i time da se njena knjiga prema blogu, "Let's Pretend This Never Happened: A Mostly True Memoir", našla na prvom mjestu na listi bestsellera The New York Timesa. Dobra Amerika...
http://thebloggess.com/
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj