Pitanje staro koliko i ono "Šta je starije: kokoš ili jaje?" jeste i ovo: zašto ljudi teže zapisivanju svojih budućih ciljeva i brbljanju o istima, kad većina nas odustane od njih već sa prvim jutarnjim zrakama sunca? Ne govorimo o velikim ciljevima, kao što je završetak fakulteta ili odlazak u inostranstvo, nego onim manjim, koji nam svakodnevno "čame nad glavom". Da li ćemo se još samo malo igrati na računaru iako smo sebi obećali da nećemo, nego ćemo izaći na svjež vazduh i šetati? Na takve ciljeve mislimo. Ako i vi zabušavate u dostizanju pain-in-the-ass ciljeva, možda da pokušate sa jednim od web servisa koje smo izabrali za vas? Jedan je samoucjenjivačke prirode, dok je drugi zen. Na vama je da odaberete onaj koji vam više odgovora.

Aherk

Aherk će vas kroz tri jednostavna koraka natjerati da osjetite gutu u želucu jer bi, eto, mogao i upaliti. Prvi korak jeste da postavite svoj cilj i odredite rok za njegovo ispunjenje. Sljedeći korak jeste određivanje kompromitirajuće fotografije koja će biti objavljena ukoliko ne ispunite zadani cilj, a finalni i vjerovatno najbitniji korak, jeste da sve to objavite svojim prijateljima na Facebooku. Oni će na kraju ovog procesa glasati i odlučiti da li ste postigli svoj cilj ili niste.

Taj dodatni pritisak od strane prijatelja i poznanika iz "odugovlačivača" bi zaista mogao izvući ono najbolje. Nakon što se logirate na Aherk preko svog Facebook accounta, sve što trebate uraditi jeste da kliknete na opciju New Goal, opišete u postu koji je vaš sljedeći cilj, odredite vrijeme izvršenja te kliknete na nepovratno plavo dugme Next. Čak i ako umjesto neke, po vas neugodne slike, postavite sliku prirode ili mačića koji nevino zure u objektiv, mora se priznati da ipak nije ugodno saznanje da će još neki ljudi znati za vaše eskiviranje pri izvršavanju ciljeva. Osim ako ste Charlie Sheen. Onda je sve OK.

http://aherk.com/

Mindbloom Life Game

Iza nastanka ovog servisa krije se jedna jako zanimljiva priča. Naime, Mindbloom je kreirao Chris Hewett, producent poznat po svom radu na horor FPS-u FEAR, kao i na No One Lives Foreveru i Aliens vs. Predatoru 2. Nakon što mu se rodio sin, Hewett je shvatio da radi previše naporno te da zapostavlja bitnije stvari u životu. Kako bi situaciju promijenio u svoju korist, kreirao je laganu igru koja se fokusira na cijeli vaš život: dakle, Mindbloom bi vam trebao pomoći u tome da otkrijete šta vas pokreće na dnevnoj bazi, te da poduzmete nešto i poboljšate svoj život.

Sve se to radi preko drveta života, koje ovdje predstavlja vaše prioritete: vašu želju da poboljšate svoje zdravlje, kreativnost, finansijsku situaciju te da unaprijedite vezu sa vama dragim osobama. Na samom početku igre odabirete aspekte svoje svakodnevnice koji su vam bitni i koje želite unaprijediti (karijera, zdravlje, itd.), što predstavlja "sjeme" vašeg drveta života. Nakon toga birate inspirativne fotografije, citate ili muziku koji su povezani sa onim aspektima života koje ste na početku označili kao vama bitne.

Stvar je veoma zabavna i omogućava vam da personalizirate slideshow tako što ćete u njega ubaciti fotografije koje vam nešto znače uz muziku koja vas inspiriše. Na taj način potičete svoje drvo na rast, a preko opcije My Actions pravite plan za dnevne aktivnosti koje, nakon što ih izvršite, označite narandžastom tačkom. Svaki obavljeni zadatak donosi napredak vašem drvcetu.

Dakle, kako biste "uzgojili život koji želite", svakodnevno radite na svojoj inspiraciji i obavljajte dnevne zadake, i vaše drvo imat će dovoljno sunca i kiše kako bi nastavilo rasti. Smirujuće i opuštajuće iskustvo.

http://tree.mindbloom.com/

1/1