Prije godinu dana, AMD je na E3 sajmu predstavio svoju „FidelityFX“ inicijativu. Zamišljena kao kolekcija tehnologija koje na jednostavan način mogu biti implementirane u igre, FidelityFX je za cilj imao podizanje živopisnosti i kvaliteta kompjuterski generisane grafike u realnom vremenu. Ono što je specifičnost FidelityFX-a, jeste da su sve tehnologije koje pokriva tzv. „Open Source“ i umjesto isključivanja drugih hardverskih kompanija, oslanjaju se na to ko će bolje i efikasnije optimizirati svoj hardver i softver za što brže izvršavanje ovih algoritama u samim igrama.

Prva tehnologija, koju je AMD uvrstio u FidelityFX program jeste „Contrast Adaptive Sharpening“ ili kraće CAS. Zahvaljujući jednostavnoj implementaciji, ubrzo je veliki broj hit igara uvrstio ovu tehnologiju poboljšanja oštrine 3D prikaza, a ona je u većini igara u okviru podešavanja opisana kao „FidelityFX Sharpening“.

Sada AMD donosi čak četiri nove tehnologije u FidelityFX paket.

FidelityFX Downsampler omogućava programerima igara da generišu do 12 nivoa detaljnosti početne teksture rezolucije 4096x4096 u jednom prolazu. Druga inovativna tehnologija je namijenjena lakšem i raskošnijem implementiranju HDR-a u igre i zove se FidelityFX HDR Mapper. Treća tehnologija koja je proširila FidelityFX jeste FidelityFX Ambient Occlusion, dok je četvrta tehnologija namijenjena za rješavanje problema refleksija u igrama i zove se AMD FidelityFX ScreenSpace Reflections.

AMD je predstavljanje novih FidelityFX efekata upotpunio sa lansiranjem potpuno renoviranog GPUopen.com portala na kome se može naći obilje informacija u vezi AMD-ovog angažovanja na kreiranju novih grafičkih tehnologija, alata i efekata, kao i sveobuhvatne podrške programerima igara i grafičkih API-a. Pored svega toga, mogu se pronaći i potpuno novi demoi koje krajnji korisnici mogu pokrenuti na svom PC-u i poigrati se sa različitim podešavanjima inovativnih tehnologija i efekata kao što su FEMFX – OpenSource biblioteka za fizički realističnu simulaciju deformabilnih materijala na CPU-u, kao i čuveni TressFX efekat vjerne simulacije kose i krzna, koji je unaprijeđen implementacijom u okviru popularnog UE4 grafičkog engine-a.

1/1