Google je nedavno predstavio najnoviju verziju reCAPTCHA sistema za prepoznavanje botova i neželjenog online saobraćaja, za koji tvrde da će svoj posao obavljati bez da od korisnika zahtijeva bilo kakvu interakciju.

1/1

Naime, za razliku od svojih prethodnika, koji su zahtijevali da korisnik prepisuje tekst sa mutnih i iskrivljenih slika, odnosno da klikće na tipku “I’m not a robot”, reCAPTCHA v3 mijenja cijeli sistem iz korijena.

Konkretno, Googleov novi API u pozadini web stranica vrti adaptivnu analizu rizika, koja ocjenjuje ponašanje posjetioca sa ocjenama od 0,1 do 1. Uz pomoć ovih ocjena, koje mogu kombinovati sa ostalim informacijama iz svojih baza podataka, webmasteri mogu odrediti da li će blokirati pristup posjetiocima koji se ponašaju sumnjivo - tj. botovima - ili će im tražiti dodatnu verifikaciju.

Iz Googlea ističu kako reCAPTCHA v3 pomaže u zaštiti web stranica bez da gnjavi krajnje korisnike, istovremeno dajući njihovim administratorima veći stepen kontrole u rizičnim situacijama.