Deezer je objavio kako su njihovi programeri nedavno razvili umjetnu inteligenciju sposobnu prepoznati koja pjesma je prilagođena kojem raspoloženju.

Naime, u pitanju je sistem za mašinsko učenje koji prati emocije i raspoloženje u pjesmama na osnovu više različitih faktora. Dotični uključuju audio signale, kontekstualne lingvističke modele, kao i Last.fm tagove kojima su korisnici obilježavali pojedinačne pjesme, a koji ih mogu opisati kao energične, tužne ili nešto treće.

Na osnovu tih podataka, u Deezeru su kreirali bazu podataka sa preko 18.000 pjesama, na osnovu koje su trenirali svoju umjetnu inteligenciju, te je podučavali kako da povezuje tekstove pjesama sa muzikom, usput određujući raspoloženje i emocije kojima je prilagođena.

Nažalost, iz Deezera ističu kako njihov novi AI još uvijek nije spreman za upotrebu na samom servisu, obzirom da ga planiraju dodatno unaprijediti i testirati, tako da ćemo za nove playliste prilagođene našem raspoloženju ipak morati još malo pričekati.

1/1