Lažne vijesti definitivno su jedan od najvećih problema modernog weba. Iako su na diskretan način priznali kako je u vrijeme posljednjih predsjedničkih izbora u SAD-u bilo previše lažnih vijesti koje su mnoge mogle navesti na pogrešne zaključke, Facebook je uredno takve optužbe odbacivao. Ipak, priča o lažnim vijestima je ponovo aktuelna.

Otkriveno je kako je Facebook prodao reklamni prostor jednoj ruskoj grupi, koja je naime platila 100 hiljada američkih dolara za oglašavanje u toku Američkih predsjedničkih izbora. Od juna 2015. do maja 2017., ova grupacija je svojim marketingom kreirala 470 lažnih profila i stranica vezanih uz američke predsjedničke izbore, te su ciljano širili lažne vijesti vezane uz izbore. Navodno, niti jedna od tih stranica nije direktno lobirala za određena imena i aktuelnog predsjednika SAD-a, ali su brojni sadržaji mogli uticati na loše zaključke i na kraju na glasove. Cijeli slučaj ispituju američke vlasti, a Facebook je u međuvremenu počeo blokirati oglase sa stranica koje bi mogle objavljivati lažne vijesti, a ograničen je i broj postova novosti koje se mogu povezati sa zlonamjernim izvorima informacija.

1/1