Facebook već dugo vremena ulaže napore u guranju video sadržaja. Prvo su uveli prikazivanje videa na news feedu, zatim omogućili prikazivanje Live streaminga, a od nedavno je uvedna i mogućnost prikazivanja dužih video sadržaja kako bi bilo više prostora za prikazivanje reklama. No, buduća vizija je sada očigledna, ali i potvrđena - Facebook želi da bude vaša iduća televizija.

Na nedavnom dešavanju vezanom za poslovanje kompanije, Mark Zuckerberg je izjavio kako se planira da Facebook postane mjesto gdje će ljudi željeti gledati video ili gdje će držati korak sa sadržajima koji gledaju u epizodama iz sedmicu u sedmicu. Drugim riječima, Facebook želi postati prava alternativa televiziji. Naravno to se neće desiti tako brzo, a Zuckerberg je i sam naveo da će se eksperimentisai sa dužim formama videa, ali da će kratki klipovi ostati primarni fokus. Također, The Wall Street Journal prenosi da kompanija razvija i svoju video aplikaciju za TV set-top boxove poput Roku i Apple TV-a, gdje će fokus biti na pronalaženju originalnog, premium sadržaja, gdje bi kompanija uz takav sadržaj prodavala i video oglase.

1/1