Na praktično svaki spomen VR ili Virtual Reality tehnologije dobićete hvalospjeve koji naglašavaju da bez nje više neće ni biti digitalne zabave. Međutim, postoje i oni koji misle drugačije, samo se njihovo mišljenje daleko manje prenosi.

Dean Hall, glavni čovjek iza igre DayZ i razvojnog studija RocketWerkz jedan je od onih koji sumnjaju u skori uspjeh VR tehnologije, bar kada su igre u pitanju. Njegovi argumenti uključuju veoma skup razvoj igara, posebno opreme koja je potrebna. Drugi problem je postojanje više različitih platformi, što dodatno usložnjava razvoj. Developerski timovi moraju pokrivati tri ili više različite platforme, što je izuzetno teško. Zbog svega toga Hall naglašava kako je trenutno gotovo nemoguće zaraditi od razvoja VR igara.

Mi bismo dodali i relativno malo VR opreme kod igrača, kako zbog nedostatka kvalitetnih igara, tako i zbog visoke cijene opreme. Ne samo VR headseta, već i kompjuterske opreme koja je potrebna za generisanje slike izuzetno visoke rezolucije. Izuzetak su Google Cardbord i Daydream, ali su oni hardverski prilično ograničeni, pošto su bazirani na mobilnim telefonima koji se ne mogu mjeriti sa snagom PC kompjutera.

Za sada su sve developerske nade uprte u Sony i njihov Playstation VR, koji bar donekle rješava sve ove probleme. Ostaje da čekamo i vidimo da li će doći do usvajanja određenih standarda, kao što je to bio slučaj sa nekim drugim tehnologijama koje su imali sličnih problema na početku svog razvoja.

 

1/1