Pored toga što su VR headseti za PC poput Oculus Rift-a i HTC Vive-a prilično skupa investicija, isti za svoj rad zahtjevaju i računare high-end specifikacija koji su isto tako skupi. Ipak, Oculus sa svojom novom tehnologijom želi omogućiti da njihov headset obezbijedi VR iskustvo i sa računarima nižih hardverskih specifikacija nego što je to sada potrebno.

Naime, iz kompanije tvrde da njihova Asynchronous Spacewarp (ASW) tehnika zaglađivanja framerate-a skoro prepolovljuje CPU/GPU obradu za stvoriti i prikazati isti izlaz iz istog sadržaja. Tehnologija radi ekstrapolacijom frame-ova (sličica) iz prethodnih frame-ova VR aplikacije koja se koristi, osiguravajući tečnu reprodukciju čak i ako softver zaostaje za framerate-om displeja.

Rift i Vive ternutno zahtjevaju najmanje NVIDIA GTX 970 ili AMD Radeon 290 grafičke kartice, dok bi se sa novom tehnologijom taj prag spustio na AMD RX 400 seriju ili NVIDIA 900 seriju grafičkih kartica.

1/1