Vimeo, servis za dijeljene video sadržaja koji živi u sjeni YouTube-a, će predstaviti novi pretplatnički model koji će podsjećati na Netflix. Međutim, naglasak će biti na nezavisnoj ili indie produkciji, koja je do sada svakako preferirala Vimeo kao platformu za objavu videa.

Informacije o novom pretplatničkom servisu objavljene su tokom prezentacije poslovnih rezultata kompanije Vimeo. Glavni čovjek kompanije, Joey Levin, je tom prilikom naglasio da Vimeo neće ulagati sredstava u kreiranje originalnog sadržaja kako to radi Netflix, već da će pomoći zajednici nezavisnih autora da kreiraju svoje originalne radove i objave ih na Internetu.

Levin je još dodao i to da će za sada neimenovani servis imati minimalne troškove. Trenutno, ova platforma za dijeljenje videa sadrži 115 miliona video snimaka koji se mjesečno pregledaju više od milijardu puta. Vimeo mjesečno koristi oko 240 miliona korisnika. Ove impresivne brojeve će kompanija pokušati iskoristiti za kreiranje spomenutog pretplatničkog modela.

Open Your Eyes to the New Vimeo from Vimeo Staff on Vimeo.

1/1