Facebook se zadnjih godina ozbiljno zadao u razvoj vještačke inteligencije i njenu implementaciju u svoje servise, a najnoviji rezultat toga je DeepText. Ovaj AI je namijenjen naprednoj analizi vaših postova kako bi Facebook mogao "unaprijediti korisnička iskustva pri korištenju njegovih proizvoda, bez obzira na to da li prikazuje dodatni sadržaj kojeg korisnici žele vidjeti ili skriva nepoželjan sadržaj poput spama".

Ukratko, ovaj AI će otkrivati namjeru u porukama koje korisnici objave na Facebookovim servisima i vjerovatno će to prodavati oglašivačima. Firma tvrdi da njihova tehnologija može analizirati i otkriti kontekst sa preciznošću koja je bliska onoj s kojom to rade ljudi. 

DeepText je za sada u fazi testiranja i podržava više od 20 jezika. Zasniva se na naprednom učenju, tako da će vremenom naučiti prepoznavati sleng i kompleksni kontekst te odnose između različitih osoba i događaja spomenutih u postu. Facebook navodi primjer pitanja "Volim blackberry" – AI će morati odrediti da li korisnik misli na voće ili na telefon.

Više o načinu na koji DeepText funkcioniše i prepoznaje pojmove i kontekst u kojem se nalaze možete pročitati ovdje.

1/1