Prije par mjeseci pisali smo o još jednom tipično pionirskom novitetu po kakvim je Opera oduvijek i bila poznata – uvođenju nativnog ad-blockera direktno u developersku verziju browsera. Sada se spomenuta mogućnost ugnijezdila i u stabilnu verziju Opere, a prije korištenja potrebno je da je aktivirate u opcijama, nakon čega će vam se na desnoj strani URL polja pojaviti dugme za kontrolisanje blokade reklama.

S obzirom na to da ad-blocker funkcioniše na nivou browserovog enginea, zauzima manje memorije i brži je od ekstenzija koje obavljaju sličan zadatak.

Dakle, radi se o dodatnom razlogu da pređete na Operu ako još niste (čini nam se da su malo ubrzali sa implementiranjem bitnih stvari otkako su dobili konkurenciju u vidu Vivaldija).

Pored alata za blokiranje reklama, nova Opera je dobila i mogućnost "izbacivanja" prozora sa videom, odnosno video pop out mogućnost, kako biste pri gledanju videa (tj. povremenom žmirkanju u njegovom pravcu) mogli raditi i nešto drugo na internetu, kao što je, recimo, kupovina. Ah, to moderno doba – kupujete proizvod u isto vrijeme dok gledate njegovu video recenziju. 

Operu možete pronaći ovdje, a ako je već imate, nadogradnja sa novitetima se već počela automatski primjenjivati.

1/1