Izgleda da je i Adblock shvatio da ovako više ne ide: čitaocima idu na živce reklame na sajtovima koje posjećuju pa koriste alate za blokiranje istih, a isti ti sajtovi nikako ne mogu opstati bez sponzora koji se reklamiraju na njima.
Zbog toga je popularni alat za blokiranje reklamnih sadržaja ponudio korisnicima Flattr Plus - opciju preko koje mogu manjim novčanim sumama nagraditi web sajtove koje svakodnevno posjećuju, a da pri tome i dalje ne moraju gledati reklamne sadržaje.
Ovu opciju Adblock je ponudio kroz partnerstvo sa Flattrom, servisom koji korisnicima Adblocka omogućava da uplate određenu sumu novca koji će automatski biti prebačen web sajtovima koji učestvuju u ovom novom programu, a koje oni najčešće posjećuju.
Za sada je Flattr Plus u beti, a očekuje se da će biti zvanično lansiran krajem godine. Oni koji ovu opciju žele testirati dok je u probnoj verziji, mogu to učiniti preko ovog linka.
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj