Nezavisni dizajneri igara imaju sve više poteškoća da se probiju na tržištu – ne samo da je igara previše, nego je i gamerima iz nekog razloga sve teže raditi ono za što ističu da je njihov hobi: igrati se.

Naime, uprkos pohvalama igraćih medija i igrača, autobiografska igra That Dragon, Cancer dizajnera Ryana Greena o njegovom bolesnom djetetu se ne prodaje. U postu na zvaničnom blogu, Ryan pojašnjava da je osmočlani studio odgovoran za razvoj igre još uvijek nije vidio ni dolara od igre. Kako je to moguće? Pa, između ostalog, dizajner kaže da je potcijenio broj igrača koji naprosto žele odgledati gameplay igre na YouTubeu, umjesto da je lično odigraju.

On otkriva da su mnogi od developera na igri radili puno radno vrijeme s nadom da će brzo otplatiti dugove. Međutim, po njegovom izlasku, na Internetu je osvanuo gameplay kompletnog That Dagona sa minimalnim komentarima od strane igrača, što je brojnim zainteresovanim igračima bilo dovoljno da "iskuse" igru.

Konkretan povod za Ryanov post je bilo negodovanje jednog od Let's Playera, koji je ustvdio da je "bezveze kada neko drugi zarađuje" od njegovih videa, nakon što se kompozitor muzike u igri usprotivio njenom emitovanju u Let's Play videima. 

Ryan nema ništa protiv Let's Play kulture generalno, ali bi volio vidjeti da YouTuberi direktno pozovu na kupovinu igara i podržavanje njihovih developera, naročito kada su u pitanju relativno linearne ige kakva je That Dragon, Cancer. Naprimjer, Green kaže da su on i njegov tim svjedočili brojnim slučajevima kada su Let's Playeri postavljali linkove na svoje društvene accounte i robu, ali ne i na web sajt igre na osnovu koje zarađuju.

Dizajner stoga poziva igrače da više poštuju rad developera te da ne postavljaju gameplay videe kompletnih igara bez komentara.

1/1