Talentovani švedski razvojni tim, Frictional Games, podario nam je mnoga jeziva iskustva iz prvog lica – Amnesiu, Penumbru i najnovije, Somu, čiju recenziju možete pročitati ovdje. Međutim, uprkos za indie naslov solidnoj prodaji od 250 hiljada primjeraka, Frictional još uvijek nije profitirao na ovoj igri. Mada, naglašavaju da su blizu, s obzirom na to da još uvijek uspijevaju prodati 125 primjeraka igre dnevno.

Povodom ovoga, studio je objavio svojevrsno "reality check" obavještenje na svom zvaničnom blogu. Prije svega, Frictional je svjestan toga da prodaja nije briljantna, naročito u usporedbi sa Firewatchovom, ali je ipak zadovoljan činjenicom da bi Soma mogla postati profitabilna nakon "samo" pola godine (ah, taj indie svijet – hljeb sa sedam kora).

Iz tog razloga, Frictional neće mnogo zazirati od razvoja igre sličnog kalibra.

Međutim, u razvojnom timu su jako razočarani činjenicom da moderi nisu malo više naskočili na njihovu igru, uprkos tome što je vrlo fleksibilna i pogodna za modanje.

Kako bi dodatno osigurali svoju budućnost i distancirali se od situacija u kojima im egzistencija zavisi od jedne igre, Frictionalovi dizajneri su odlučili po prvi put baciti se u razvoj dva naslova istovremeno. Tako će moći češće objavljivati igre i imati bolju pokrivenost različitih žanrova.

1/1