Prema najnovijem izvještaju Asocijacije američkih muzičkih izdavača (RIAA), streaming muzike, iako najpopularniji način slušanja muzike u Americi, ne donosi umjetnicima očekivanu zaradu. Tačnije, izdavači su streamingom koji je finansiran reklamama tokom 2015. godine zaradili manje nego prodajom tradicionalnih ploča.

Razlog za ovo je vrlo spor rast prihoda od oglašavanja na popularnim servisima za muzički streaming.

S druge strane, ljubitelji muzike su kupili 17 miliona primjeraka albuma na tradicionalnim pločama. Popularnost ploča raste zbog boljeg zvuka kojeg one nude u odnosu na modernije načine reprodukcije muzike. Kao što će vam potvrditi svako ko je The Number of the Beast pustio sa ploče nakon slušanja digitalne verzije, muzika sa ploče jednostavno zvuči dinamičnije i "toplije".

U RIAA-i kažu da je prodaja ploča ukupno donijela 416 miliona dolara, dok su streaming servisi donijeli znatno manju zaradu od 385 miliona dolara. Vrijedi još jednom napomenuti da se ovo odnosi isključivo na prihode od reklama pri besplatnom streamingu muzike.

1/1