Kako prenosi Wired, njegovi novinari su imali priliku u akciji vidjeti demo novog Adobeovog servisa, Smart Tagsa, kojeg je kompanija najavila na konferenciji u Las Vegasu posvećenoj digitalnom marketingu. Smart Tags je predviđen za olakšavanje života onima koji imaju veliki broj fotografija i kojima je stoga vremenski izuzetno zahtjevno ručno označavati slike različitim kategorijama i opisom onoga što se nalazi na njima.

Naime, servis tu uskače sa vještačkom inteligencijom – tačnije, sistemom za prepoznavanje sadržaja fotografija koji će automatski kreirati tagove za uploadane fotografije.

Smart Tags može prepoznati i kontekst fotografije, tako da, analizirajući sliku Eiffelovog tornja, može dodati tagove: arhitektura, Pariz, Francuska, znamenitost i Eiffelov toranj.

Ovaj servis je baziran na cloudu i koristi mašinsko učenje kako bi vremenom mogao preciznije određivati kontekstualne tagove. Smart Tags će biti dio Adobeovog content management sistema, Experience Managera.

1/1