Čim se pretplate na Netflix, Amerikanci mahom prestaju pratiti televizijske kanale, pokazalo je istraživanje koje je sprovela analitička kompanija MoffettNathanson.

Istraživanje je pokazalo da raste jaz između ljudi koji prate klasične TV kanale i onih koji sadržaje koji ih zanimaju prate preko servisa za streaming. Tako je u toku prošle godine skoro polovina pretplatnika Netflixa jednostavno prestala gledati CBS: pretplatnici Netflixa su emisije koje se prikazuju na ovom TV kanalu gledali za 42 posto manje u toku prošle godine, u odnosu na gledaoce koji nisu njegovi pretplatnici.

Situacija nije mnogo bolja ni kada je riječ o ostalim američkim TV mrežama: istraživanje pokazuje da su Netflixovi pretplatnici gledali Fox za 35 procenata manje od onih koji to nisu, ABC su pratili za 32% manje, a NBC za 27% manje. I praćenje TV programa uopšteno opalo je u 2015. godini za 3 procenta u odnosu na prethodnu godinu, dok iz godine u godinu raste broj pretplatnika streaming servisa.

Vidjet ćemo da li će i u BiH doći do istih posljedica po TV mreže nakon nedavnog uvođenja Netflixa i njegove eventualne popularizacije. 

1/1