Ubisoftov The Division je od samog početka igrao na kartu napredne "next-gen" grafike. Nakon rezanja grafičkih ambicija kako bi igra bila igriva na aktuelnim konzolama, The Division izgleda manje spektakularno u odnosu na gameplay trailer iz prvobitne najave, ali i dalje ima impresivnu grafiku.

Razvojnom timu je u tome pomogao skup naprednih Nvidijinih tehnologija za uvjerljivije efekte, Gameworks, a ispod možete pogledati na koji način oni poboljšavaju The Divisionovo iskustvo:


Efekti koji će vam ubiti framerate

Nažalost prikazane su samo dvije tehnologije: HBAO+ kompleksnim objektima (poput prikazanog kipa) dodaje sjenke na rubovima reljefnih detalja, zbog čega se oni više ističu i doprinose uvjerljivosti osvjetljenja scene.

Druga tehnologija je PCSS – progresivno mekano sjenčanje, zbog kojeg sjenke postaju mekše što se više protežu od objekta koji ih baca. Radi se o efektu koji je sam po sebi savršeno realističan, ali koji može izgledati ružno ako ostatak okruženja u igri nije na nivou.

The Division izlazi 8. marta za PC, PS4 i Xbox One.

1/1