Facebook je jučer objavio kako su konačno lansirali novi sistem za prikaz reklama u njihovoj mobilnoj aplikaciji, nazvan jednostavno Canvas.

Kako prenosi The Next Web, Canvas marketarima nudi opciju da svoje reklame dizajniraju tako da budu interaktivne i da se prikazuju preko cijelog ekrana.

Srećom po krajnje korisnike, Canvas reklame se neće pokretati automatski - po defaultu će biti prikazane kao i sve druge reklame, dok će se njihova puna verzija pokrenuti nakon što korisnik klikne na opciju 'tap to open', prikazanu na samoj reklami. Nakon toga, korisnik može učitanu Canvas reklamu prekinuti u bilo kojem trenutku, jednostavnim pritiskom na 'X' u njenom gornjem lijevom uglu.

Iz Facebooka tvrde kako su korisnici koji su učestvovali u testiranju pozitivno reagovali na Canvas reklame, te kako su ih u prosjeku gledali po 31 sekundu (a neke čak i po 70 i više sekundi).

Canvas će postepeno postajati dostupan svim zainteresovanim marketarima unutar Facebook Power Editora, a svi koji su nestrpljivi da ga isprobaju prvom prilikom, mogu se zaputiti na ovu adresu.

1/1