Nakon što je Kina nedavno lansirala u svemir teleskop specijalizovan za istraživanje tamne materije, NASA je najavila sličan projekat. Doduše, NASA-in Wide Field Infrared Survey Telescope (WFIRST) će biti funkcionalniji – prije svega, ovaj teleskop će imati kameru od 288 megapiksela i moći će obuhvatiti 100 puta veću sliku od Hubblea koji nam je do sada podario toliko zanimljivih slika svemira.

Osim toga, teleskop će biti u stanju blokirati svjetlost zvijezda i tako omogućiti lakše otkrivanje slabe svjetlosti planeta koje kruže oko njih, kao i analiziranje njihove atmosfere.

Teleskop će pomoći u raspetljavanju misterija svemira

WFIRST je do sada bio predmet studija, ali sada kada je agencija odlučila i formalno pretvoriti ga u svemirsku misiju, teleskop bi trebao biti spreman za lansiranje za nekih 10 godina.

Osim istraživanja tamne materije i tamne energije, NASA-in novi teleskop bi naučnicima trebao odgovoriti na neka pitanja vezana za evoluciju svemira, te otkriti nove svjetove pogodne za ljudski život.

"WFIRST ima potencijal da otvori naše oči za čuda svemira baš kao što je to i Hubble uradio." – izjavio je NASA-in saradnik i astronaut, John Grunsfeld.

1/1