Prema dokumentima kojih se dokopao web sajt TechCrunch, Facebook bi uskoro mogao omogućiti različitim kompanijama da se reklamiraju direktno u Facebook Messengeru.

No, umjesto slanja klasičnih reklamnih poruka, princip na kojem bi ovaj sistem reklamiranja navodno trebao raditi je nešto drugačiji. Naime, kako prenosi The Next Web, ukoliko korisnici stupe u kontakt sa određenim kompanijama putem Facebook poruka (npr. sa upitom kada će dobiti svoju naručenu pošiljku), te kompanije će im kasnije putem Messengera moći slati nenajavljene i neželjene reklame.

Pored toga, Facebook bi kompanijama mogao omogućiti kreiranje specijalnih URL-ova, koji će korisnicima poslužiti za jednostavno stupanje u kontakt sa njima, ali će ih automatski staviti na listu ljudi kojima ta kompanija može slati svoje reklame.

Za sada nije poznato kada bi ovaj sistem reklamiranja mogao zaživjeti na popularnoj socijalnoj mreži, a treba imati u vidu i to da Zuckerberg & co. mogu odustati od njega ukoliko se ne svidi potencijalnim testerima.

1/1