Khronos Group je danas konačno objavio specifikacije 1.0 verzije svog Vulkan grafičkog API-ja, koji predstavlja iduću generaciju OpenGL-a, a koji je baziran na AMD-ovom Mantleu.

Kako prenosi Ars Technica, Vulkan je kros-platformski open source API koji bi trebao omogućiti znatno bolje performanse u 3D aplikacijama - i to tako što će developerima dati low-level kontrolu nad grafičkim karticama i procesorima, tako približavajući razvoj igara za PC načinu na koji se razvijaju igre za PlayStation 4 i Xbox One.

Lansiranje Vulkana su sa novim drajverima za svoje grafičke kartice popratili Nvidia i AMD (nove drajvere za GeForce kartice možete pronaći ovdje, dok su novi beta drajveri za AMD-ove kartice dostupni na ovoj adresi), a svoje drajvere kompatibilne sa Vulkanom su pripremili i Intel, Qualcomm i Imagination Technologies.

Vulkan će na tržištu konkurisati Microsoftovom DirectX-u 12, a podršku za ovaj API su najavili Unity, Epic (Unreal Engine), Valve (Source 2), kao i DICE (Frostbite).

Među prvim igrama koje će podržati Vulkan je odlični Croteamov puzzler The Talos Principle, a više informacija o samom API-ju možete pronaći na ovom linku.

1/1