BBC se uključuje u trend oduzimanja i ono malo privatnosti koje ljudi u Internet eri imaju u svojim domovima. Naime, firma je uspješno testirala tehnologiju koja skenira ljudska lica i analizira emocije koje su nastale kao reakcija na TV program, te je odlučila nastaviti sa njenom implementacijom na širem tržištu.

Testiranje, koje je započelo prošle godine, sprovedeno je na 5000 ljudi, pri čemu su se bilježile i analizirale njihove podsvjesne i svjesne reakcije na marketinške kampanje različitih firmi koje su u partnerstvu sa BBC-om. Sistem reakcije gledalaca smješta u jednu od šest kategorija: sreću, tugu, iznenađenje, strah, zbunjenost i odbijanje.

Između ostalog, testiranje je obavljeno i preko 200 web kamera u britanskim domovima, pri čemu je BBC analizirao reakcije na serije poput Sherlocka. Njegovi rezultati pokazuju da ljudi doživljavaju ogroman procenat rasta pozitivnog stava – od čak 77 posto – prema brendovima koji su navedeni kao sponzori programa u kojem uživaju.

Zanimljivo, jedan dio testiranja je obavljen i na gledaocima u Rusiji i Australiji.

Ovu tehnologiju je za BBC razvila kompanija CrowdEmotion. U BBC-u nisu precizirali kako tačno planiraju sprovesti u djelo skeniranje lica većeg broja gledalaca, ali će raditi na tome širom svijeta – ne samo u Britaniji.

1/1