Google je jučer objavio kako će od 30. juna ove godine u potpunosti odustati od Flash reklama, umjesto kojih će AdWords početi koristiti isključivo HTML5 reklame.

"Tokom proteklih nekoliko godina, lansirali smo različite alate koji su ohrabrili oglašivače da koriste HTML5, sa ciljem da obuhvate što je moguće širu publiku. Kako bi poboljšali iskustvo browsanja za još veći broj ljudi na još više različitih uređaja, Google Display Network i DoubleClick Digital Marketing će se od sada fokusirati isključivo na HTML5", stoji u zvaničnom saopštenju objavljenom na AdWords Google+ profilu.

Od 30. juna, reklame kreirane u Flashu više neće moći biti uploadovane na AdWords, niti DoubleClick Digital Marketing, dok će se stare Flash reklame, uploadovane prije ovog datuma, moći prikazivati do 2. januara 2017. Nakon toga, ukoliko ih oglašivači žele zadržati u opticaju, biće neophodno da ih konvertuju u HTML5.

Iz Googlea su istakli još i to kako video reklame kreirane u Flashu za sada neće biti zahvaćene ovim promjenama.

1/1