Sjećate li se kada je Crytek upao u probleme i skoro bankrotirao - i kada ih je Amazon spasio sa potpisivanjem licencnog ugovora vrijednog između 50 i 75 miliona američkih dolara? Tada smo napisali kako "još uvijek nije jasno zbog čega je Amazon uložio toliki novac u dogovor koji uključuje korištenje CryEnginea, niti šta tačno planira raditi sa njim", a danas smo konačno dobili odgovor i na to pitanje.

Naime, Amazon je jutros predstavio i lansirao Lumberyard, vlastiti engine za razvoj PC i konzolaških igara, baziran na Crytekovom CryEngineu, prenosi Gamasutra.

I što je najbolje od svega, Lumberyard engine je, zajedno sa svojim source kodom, potpuno besplatan i developeri već danas mogu downloadovati i početi sa korištenjem njegove beta verzije.

1/1

Lumberyard nudi punu integraciju sa Amazonovom Web Services serverskom infrastrukturom, ali i sa njihovim Twitch streaming servisom, što će developerima omogućiti relativno jednostavnu implementaciju online modova u njihove igre, kao i njihovo povezivanje sa Twitchom (na primjer, Lumberyard nudi nativnu podršku za "Twitch plays" stil chat komandi, kao i JoinIn, opciju koja omogućava gledateljima određenog streama da se uključe u igru zajedno sa streamerima).

I dok je sam engine potpuno besplatan, tu je i jedna kvaka - ukoliko developeri u svoje igre razvijene na Lumberyardu planiraju ubaciti online modove, moraće ili poraditi na vlastitoj serverskoj tehnologiji, ili koristiti - i platiti - Amazon Web Services.

Uz Lumberyard, Amazon je danas lansirao i GameLift, novi servis za deploying i upravljanje serverski baziranim online igrama, koji će biti dostupan isključivo developerima igara kreiranih na Lumberyardu. GameLift je dostupan u vidu opcionalnog Lumberyard add-ona, a koštaće 1,50 USD za svakih 1.000 aktivnih dnevnih korisnika (uz to, developeri će morati plaćati i sam Amazon Web Services, naravno).

Više informacija o engineu, kao i link za download njegove beta verzije, možete pronaći na ovom linku.