"Konzolaške igre često koriste low-level funkcionalnosti GPU-a koje možda nisu dostupne na PC-u na istom nivou, uzrokujući implementiranje drugačijih – obično manje efikasnih – dijelova koda na PC-u." – pojašnjava AMD svoju inicijativu otvaranja GPU mogućnosti svim zainteresovanim programerima igara.

I istina, PC gameri godinama svjedoče tome kako portovi konzolaških igara traljavije rade na računarima koji su jači od konzola. Iako je to dobrim dijelom rezultat nezainteresovanosti izdavača i razvojnih timova za optimizaciju, jedan od uzroka ovog problema leži i u kompleksnosti softverskog okruženja te zatvorenosti drivera i API-ja na PC-u.

AMD stoga poziva zajednicu proizvođača igara da im pomognu "otvoriti GPU". Radi se o početku nove filozofije u AMD-u, započete sa Mantle API-jem, a čiji je cilj pružiti proizvođačima igara efikasnije načine za iskorištavanje grafičkih kartica, o čemu je firma govorila i tokom prvobitnog predstavljanja GPUOpen inicijative. AMD će ovo sprovesti kroz tri principa: pružanje dokumentacije i koda PC developerima za bolju kontrolu GPU mogućnosti, posvećenost open source alatima koje developeri mogu po potrebi modifikovati i na kraju, kroz unapređivanje saradnje među developerima.

AMD će tokom narednih par mjeseci dodavati novi GPUOpen sadržaj i onda nastaviti dalje zavisno od reakcije programera. Između ostalog, ovo bi trebalo olakšati prebacivanje igara sa konzola na PC – za što se pretpostavlja da će zbog efikasne Denuvo zaštite postati uobičajenije nego što je to do sada bio slučaj.

Međutim, osim igara, kompanija će se posvetiti i otvaranju GPU mogućnosti za profesionalne grafičke aplikacije.

GPUOpen alate i GitHub linkove na njih imate na zvaničnoj stranici projekta.

1/1