Kako saznaje Re/code, Twitter je proteklih mjeseci drastično smanjio ili čak u pojedinim slučajevima potpuno ukinuo prikazivanje reklamnih tweetova odabranoj grupi korisnika. Radi se o svojevrsnim VIP korisnicima koji imaju desetke hiljada ili milione followera, te su stoga bitni za Twitter na drugi način, a ne kao još jedna meta reklama.

Ova promjena je stigla sa imenovanjem Jacka Dorseya na poziciji direktora kompanije.

Celebrity status nije jedini faktor prema kojem Twitter odlučuje da li će nekome prestati prikazivati reklame. Ako imate više od 50 hiljada followera ili se vaši tweetovi retweetaju nadaleko i naširoko, postoji mogućnost da će izuzeće od iritantnih reklama zahvatiti i vas. 

Na prvi pogled, ovaj potez je čudan, budući da mreža zarađuje zahvaljujući reklamnim kampanjama, a neke od njihovih pokretača zasigurno žele i da uticajni ljudi vide njihove reklame. Međutim, logično je da Twitter na sve načine pokuša zadržati interes VIP-ovaca za svoju platformu, budući da oni na okupu drže milione fanova i sljedbenika za koje je upitno da li bi u suprotnom uopšte bili na Twitteru.

1/1