Tokom 2015. godine, Google je blokirao preko 780 miliona reklama koje su kršile njihova pravila o reklamiranju.

Među blokiranim reklamama, našle su se one koje korisnicima serviraju malware ili ih vode na phishing sajtove, one koje prekrivaju sadržaje na web sajtu koji korisnik posjećuje, kao i reklame za krivotvorenu robu poznatih brendova ili recimo za lijekove koji ne podliježu farmaceutskim i medicinskim standardima.

Google je za skeniranje i blokiranje nepodobnih reklama razvio posebnu tehnologiju i okupio tim od preko 1.000 ljudi, obzirom da bi, kako sami kažu, za pregledanje svih blokiranih reklama u 2015. jednom čovjeku trebalo skoro 25 godina - i to kada bi svaku od njih gledao cijelu jednu sekundu.

Kada su u pitanju planovi za 2016. godinu, iz Googlea su istakli kako će raditi na novim nadogradnjama za svoju tehnologiju, a sve sa ciljem dalje borbe protiv problematičnih reklama, te malwarea i botova.

Više detalja o reklamama koje je Google blokirao u 2015. možete pronaći na ovoj adresi.

1/1