Pola milijarde dolara za gubitak nezavisnosti

Kada je poznati level dizajner Cliff Bleszinski (Unreal, Unreal Tournament, Gears of War) nakon prošlogodišnjeg E3-a protweetao da se jedna friško predstavljena igra mora prodati u najmanje 10 miliona primjeraka samo da bi otplatila troškove svog razvoja, mnogi su pomislili na Destiny. Ovaj masivni multiplayer FPS je novi projekat autora Haloa, Bungieja, koji su se svojevremeno hvalili da su na njegovoj izradi zaposlili više od 300 ljudi, a izdavač je Activision, čiji je direktor Bobby Kotick prije par godina hvalio Bungie kao jedini preostali značajan nezavisni razvojni tim.

Sada je Reuters izvijestio da je Kotick na prošlosedmičnoj globalnoj ekonomskoj konferenciji instituta "Milken" priznao da očekuje da troškovi izrade i marketinga Destinyja na kraju dostignu cifru od 500 miliona dolara. Taj budžet najvjerovatnije predstavlja rekordan iznos potrošen na izradu neke igre, te uveliko zasjenjuje holivudske budžete za razvoj filmskih hitova. Također, potpuno se poklapa sa Bleszinskijevom informacijom o neophodnosti prodaje osmocifrenog broja primjeraka igre kako bi developeri uopšte počeli dobijati bonuse od prodaje.

Ključno pitanje je: da li Destiny može biti toliko popularan? Ako ne, Bungie će Activisionovo "povjerenje" moći otplatiti samo na jedan način – tako što će postati njihovo vlasništvo. Iskreno, s obzirom na dosadašnji interes javnosti za igrom i brojem pregleda njenih gameplay videa na YouTubeu, ne vjerujemo da će se prodati u dovoljnom broju primjeraka da sačuva Bungie od štetnih posljedica.

Destiny izlazi 9. septembra, a kako izgleda, pogledajte u najnovijem gameplay traileru:



1/1