Prema informacijama objavljenim na Valveovoj privatnoj Steamworks grupi namijenjenoj developerima, a koje je kasnije prenio i SteamDB forum, prošlogodišnji Steam Winter Sale je bio i više nego uspješan.

Naime, Valve je jako zadovoljan svojom posljednjom rasprodajom - i to ne samo brojem prodanih igara, već i brojem mušterija, kao i brojem igara koje su te mušterije pregledale na Steamu.

Valve je istakao kako se novi format rasprodaje - bez posebnih dnevnih popusta i sa sniženjima koja se nisu mijenjala tokom rasprodaje - pokazao kao uspješan, te kako je ohrabrio mušterije da provjere koje igre im Valveovi algoritmi preporučuju u njihovoj personalizovanoj Discovery Queue sekciji na Steamu.

U Valveu su također zadovoljni činjenicom da igrači nisu koristili Discovery Queue samo kako bi osvojili besplatne Steam Trading Card karte, već kako su preporučene igre često kupovali ili dodavali na svoje wishliste (konkretno, broj igara dodanih na korisničke wishliste je tokom rasprodaje skočio za čak 197%).

Tokom rasprodaje je zabilježen i rast prodaje manje popularnih igara - ako zanemarimo 500 najpopularnijih naslova na Steamu, ostatak igara iz ponude je ove godine zabilježio i znatno bolje prodajne rezultate u odnosu na Steam Winter Sale 2014 - da budemo precizniji, te igre su ovaj put zaradile 45% više novca nego tokom pretprošle zimske rasprodaje.

1/1