Activision ne bi bio Activision kada ne bi baratao velikim parama i ambicijama – na kraju krajeva, kompanija je kroz Starcraft i Call of Duty izgradila odličnu osnovu za vlastito carstvo elektronskih sportova. Upravo to Activision Blizzard u zadnje vrijeme pokušava sprovesti u djelo – firma je kupila američku organizaciju za profesionalno igranje, Major League Gaming (MLG).

Podsjećamo, ovaj potez stiže nakon Activisionove najave da pokreće vlastitu e-sport diviziju koja bi zaradom trebala konkurisati tradicionalnim sportovima. MLG je vodeći organizator živih prenosa gaming događaja i mečeva, kao i različitih takmičenja unutar profesionalne igraće lige.

Direktor Activision Blizzarda, Robert Kotick, izjavio je da je kupovina MLG-a korak ka stvaranju "ESPN-a elektronskih sportova".

Iako nema zvaničnih informacija o tome za koliko je novca Activision kupio MLG, nagađa se da se radi o cifri od 46 miliona dolara. Također, MLG će nastaviti raditi i upravljati MLG.tv, MLG Pro Circuit i GameBattles platformama, tako da za sada nema ništa od prvobitnih glasina da Activision planira raspustiti organizaciju.

Predviđa se da će do 2017. godine profesionalni igraći mečevi i lige imati više od 300 miliona jedinstvenih gledalaca.

1/1