Valve je sinoć konačno uputio izvinjenje korisnicima Steama zbog prošlosedmičnih problema koji su pogodili ovaj popularni servis, a koji su izložili privatne podatke brojnih korisnika drugim korisnicima Steama.

Kako prenosi PC Gamer, Valve je potvrdio da je problem pogodio skoro 34.000 korisnika Steama, te da je u pitanju greška sa keširanjem podataka koju je uzrokovao DoS napad na Steam.

"Proteklog Božića, rano ujutro, Steam Store je postao meta ciljanog DoS napada, koji je onemogućio da korisnici pristupe Storeu. Napadi protiv Steam Storea i Steama općenito, su regularna pojava protiv koje se Valve bori direktno i uz pomoć partnerskih kompanija, te obično ne utječu na korisnike Steama. Tokom božićnog napada, saobraćaj na Steam prodavnici je povećan za 2.000% u odnosu na prosječni saobraćaj tokom Steam rasprodaja," istakli su iz Valvea.

"Kako bi odgovorili na taj specifični napad, naši partneri su promijenili pravila keširanja podataka kako bi minimizirali utjecaj napada na Steam Store servere i kako bi nastavili da nude regularan saobraćaj korisnicima servisa. Tokom drugog talasa napada, pravila keširanja su ponovo promijenjena, te su nova pravila nepravilno keširala web saobraćaj autentičnih korisnika. Ova greška u konfiguraciji je rezultovala time da su neki korisnici vidjeli Steam Store saobraćaj namijenjen drugim korisnicima," dodali su iz Valvea u zvaničnom saopštenju, napomenuvši kako su podaci koji su greškom prikazani drugim korisnicima uključivali glavnu stranicu Steam Storea, kao i stranicu sa podacima o korisničkom računu poput adrese, e-maila i posljednje dvije cifre spašenih kreditnih kartica.

Iz Valvea su također napomenuli kako su kompletni brojevi kreditnih kartica, šifre, te drugi podaci neophodni za logiranje na tuđe korisničke račune, ostali na sigurnom. Uz to, sigurni su bili i svi korisnici koji u trenutku napada nisu koristili Steam Store.

"Izvinjavamo se svima čiji su lični podaci bili otkriveni zbog ove greške" dodali su iz Valvea.

1/1