Nakon poluuspjele epizode sa casual igrama, Electronic Arts se zarad vlastite dobrobiti mora vratiti hardcore eksperimentima kakvim nas je radovao u davna vremena (Clive Barker's Undying, brrrr).

Konkretno, finansijski direktor Electronic Artsa, Blake Jorgensen, na UBS globalnoj tehnološkoj konferenciji u San Franciscu izjavio je da je kompanija odabrala nekadašnju Ubisoftovu producentkinju Jade Raymond (koja je radila na Watch Dogsu, Splinter Cellu i Assassin's Creedu) da pogura EA u novom pravcu.

"Nismo se nikada ozbiljno bavili najvećim igraćim žanrom, a to je akcijski žanr (valjda misli na akcijske avanture iz trećeg lica – op. a.). Radi se o stilu igara kao što je Assassin's Creed; otvorenog svijeta, sa više single playera u odnosu na multiplayer. To nije bilo područje u kojem smo radili." - veli Jorgensen, a prenosi Gamespot. 

Igru pravi Electronic Artsov Motive Studios, do sada angažovan kao ispomoć na neimenovanoj Star Wars igri Visceral Gamesa. Živi bili, pa vidjeli.

1/1