Najveći ovogodišnji launch u industriji zabave

Iako je od izlaska Black Opsa III prošlo svega nekoliko dana, Activision se već može pohvaliti sa prilično impresivnim podatkom - naime, novi Call of Duty je zabilježio za sada najveći launch ove godine - i to u cijeloj industriji zabave.

Call of Duty: Black Ops III je tako u prva tri dana prodaje zaradio čak 550 miliona američkih dolara, zahvaljujući čemu je prestigao sve ovogodišnje blockbuster filmove (iz nekog razloga imamo dojam da bi ovaj rekord mogao biti oboren sredinom decembra).

Osim toga, Activision se pohvalio i sa brojkom od 75 miliona sati, koliko su igrači u prva tri dana proveli igrajući novi Call of Duty online, a iz kompanije su istakli kako je prodaja digitalne verzije igre bila skoro duplo bolja u odnosu na digitalnu prodaju Advanced Warfarea, dok je prodaja fizičke verzije igre bila "znatno" bolja u odnosu na prethodne dvije igre iz serijala.

No, uprkos impresivnim prodajnim rezultatima, Activision po svemu sudeći još uvijek nije uspio da obori svoj rekord iz 2012. godine, kada je Black Ops II u prva 24 sata prodaje zaradio 500 miliona dolara, što je ujedno bio i rekord za cijelu industriju zabave, bar dok se na tržištu nije pojavio GTAV, prenosi Eurogamer.

1/1