Najnovije istraživanje, koje je sprovela britanska marketinška kompanija Juniper Research, pokazalo je da većina od 2000 njihovih ispitanika ne želi platiti za nosive gadgete više od 175 dolara. Zapravo, samo petorica od svih ispitanika rekli su da bi platili više od ove cifre za bilo kakav oblik nosive tehnologije.

S druge strane, ovo se nikako ne poklapa sa njihovim željama. Ispitanici sa područja SAD-a i Britanije zapravo preferiraju Appleove i Samsungove gadgete, mada upravo oni spadaju među najskuplje. Uprkos tome, 75 posto ispitanika odlučilo se za ova dva brenda kao najpoželjnija kada je riječ o gadgetima.

Prvo mjesto kao predmet čežnje među ispitanicima osvojio je Apple Watch, koji sa cijenom od 350 dolara pa naviše definitivno ne spada među jeftinije nosive gadgete.

Pored navedenog, istraživanje je pokazalo i to da najveći problem koji potencijalni kupci gadgeta imaju sa njima predstavlja njihov "nedostatak jasne funkcionalnosti", zbog čega se kupci teže odlučuju na njihovu kupovinu.

1/1