Deset komentatora u narednih dvadeset dana ocjenjuje Windows 10 i Office 2016.

Kompanija Microsoft BiH je zvanično predstavila kampanju “W101010“ u okviru koje će deset osoba različitih zanimanja, narednih dvadeset dana živjeti i raditi sa novim Windows 10 operativnim sistemom i programima Office 2016, te svoje komentare objaviti na društvenim mrežama. Objave sudionika i sudionica o korištenju sistema Windows 10 bit će objedinjene na Facebook stranici kompanije Microsoft BiH, a moći će se prepoznati prema jedinstvenom hashtagu #W101010. Partner kampanje je Imtec d.o.o. koji je obezbijedio 10 Acer uređaja sa Windows 10 sistemom.

Microsoft je za ovu potrebu na jednom mjestu okupio osobe različitih profesija poput pjevačice, Dalal Midhat Talakić, strategiste modnog biznisa i brand managementa, Fuada Backovića Deena, glumca i direktora Pozorišta mladih, Marija Drmaća, novinarke i menadžerice, Emele Burdžović, te jednog od osnivača brenda Mucha Lucha Sarajevo, Srđana Radanovića. Uz njih će u kampanji sudjelovati novinari i urednici, Adnan Čomor (N1 TV), novinarka i menadžerica Erna Saljević, bh. glumac i muzičar, Kemal Čebo, kompozitor i vlasnik Muzičke škole "Basics", Đorđe Jovančić, te naš urednik Goran Milić.

Oni će tokom 20 dana putem svojih profila na društvenim mrežama pokazati kakvu razliku na privatnom i poslovnom planu čini operativni sistem Windows 10 u kombinaciji s Office 2016. Tim kompanije Microsoft evaluirat će sve objavljene postove sudionika kampanje te na temelju broja objava, likeova, komentara i dijeljenja, odabrati najboljeg Windows 10 komentatora. “Microsoft BiH poziva sve zainteresovane da se priključe ovoj kampanji i podrže svoje najdraže Windows 10 komentatore u njihovom istraživanju sistema Office 2016 i najbolje Windows platforme do sada“, rekla je menadžerica marketinga i komunikacija Microsoft BiH, Elena Kovačević.

 

1/1