SIGGRAPH konferencija nam je ove godine donijela zanimljive vijesti, a najnovija je prezentacija Valveovog softverskog inžinjera, Dana Ginsburga, o low-level grafičkim API-jima. Naime, Ginsburg bez uvijanja veli da nema mnogo razloga za kreiranje podrške za DirectX 12 u igrama.

"Razlog je to što vas Vulkan neće pokriti samo na Windowsu 10 na istoj klasi hardvera (...). Metal (za iOS i OS X – op. a.) je predviđen samo za jednu platformu, jednog proizvođača, a Vulkan... mi nećemo imati samo podršku za Windows 10, nego i za Windows 7, Windows 8 i Linux." – pojašnjava Ginsburg.

Valve je inače jedan od članova Khronos grupe, organizacije koja se bavi razvojem Vulkana. Iako je ono što Ginsburg priča logično, s obzirom na tipično microsoftovsku odluku da se DirectX 12 zaključa na Windows 10, postoji mogućnost da Vulkan ipak dugoročno ne osvoji podršku dovoljnog broja developera. Igraća industrija je tradicionalno spora u prihvatanju razumnih rješenja i mijenjanju mentaliteta.

1/1