Uzvičnik!

Programer Sebastien Lagarde od ovog mjeseca radi u Unityju. Vijest ne bi bila neobična, ni šokantna kakva jeste, da Lagarde nije prethodne dvije godine bio grafički programer na Frostbite Engineu u Electronic Artsovom DICE-u. Lagarde je Frostbite dorađivao baš na onim poljima koja su najpotrebnija u takozvanoj "next-gen" eri: u kvaliteti osvjetljenja, arhitekturi shadera i realističnosti materijala.

Ovaj isti posao on će nastaviti u Unityju, tako da bi Unity engine u bližoj budućnosti mogao postati i najatraktivniji grafički engine na tržištu. Ono što je još bolje jeste to što bi Lagarde mogao uticati na bolju Unityjevu optimizaciju, tako da se Unity igre koje izgledaju kao da su napravljene na Unreal Engineu ne guše kao astmatičar u podrumu sa ćumurom.

Ovu informaciju je moguće provjeriti na Lagardeovom LinkedIn profilu, gdje stoji da je radio na renderingu u Mass Effect: Andromedi, Mirror's Edgeu 2, Star Wars: Battlefrontu i novom Need for Speedu.

1/1