Italijanski indie tim koji stoji iza Resident Evil 2: Reborna, moderne Unreal Engine 4 prerade kultnog Capcomovog survival horora, objavio je da je projekat otkazan. A, razlog? E, razlog je predmet diskusija.

Naime, umjesto da im pošalje obično upozorenje pred tužbu, Capcom je pribjegao neobičnom potezu. Autore prerade je pozvao u svoje prostorije da upoznaju dizajnere zvanične Capcomove prerade, potvrđene prije sedmicu dana.

"Kao fanovi, toliko smo sretni što je Capcom odlučio započeti ovaj projekat i napraviti remake kakvog su svi godinama čekali (niko ne može osvježiti remek-djelo iz 1998. bolje od njegovih kreatora)." – stoji na Facebook stranici autora Reborna, Invader Gamesa.

Capcom ih je ljubazno zamolio da prestanu raditi na svom projektu, a na sastanku su razgovarali o "novim idejama". Moderi obećavaju da će dosadašnji rad na Rebornu biti koristan za buduće projekte.

U svakom slučaju, šteta, jer je njihov Resident Evil 2 remake na Unreal Engineu 4 bio skoro završen i trebao je izaći ovog ljeta. Za sada samo Invader Games zna da li im se isplatilo trošiti vrijeme na ubacivanje Resident Evil sadržaja u Unreal Engine 4 umjesto pravljenja vlastite igre.

1/1