Grin Gamestudio, indie razvojni tim odgovoran za mlako prihvaćeni (ali vizuelno dopadljivi) platformer na Unreal Engineu 3, Woolfe: The Red Hood Diaries, nije uspio prodajom igre otplatiti troškove njene izrade, pa će stoga prijaviti bankrot.

Interesantno, Woolfe je uspješno Kickstartana igra, a 72 hiljade doniranih dolara je očigledno bilo premalo za njen razvoj i promociju. Jedan od razloga za to je želja dizajnera da naprave igru koja odaje utisak AAA produkcije, te tako izađu iz kalupa presličnih pikseliziranih indie igara. Neko im je trebao javiti da im za to treba Kickstarter od nekoliko miliona dolara.

Također, autor naglašava da nije mogao vjerovati da vidi neke od kritika upućenih na račun Woolfea.

"Kako manje od 10 dolara može biti preskupo za prekrasnu igru kakva je Woolfe? Kako to može biti naša krivica?" – pita se osnivač Grina, Wim Wouters, u emotivnom postu objavljenom na zvaničnom sajtu.

Sve ovo znači da planirani nastavak Woolfea najvjerovatnije neće biti objavljen. Naime, iako Grin više nije u mogućnosti da se bavi njegovim razvojem, prava na serijal je stavio na prodaju, pa se možda neko drugi dohvati njegovog razvoja – mada su male šanse za to s obzirom na neuspjeh prvog dijela.

Nakon što je prije nekoliko godina procvjetala, indie igraća scena je u zadnje vrijeme sve neprofitabilnija zbog prezasićenosti. Nedavno su autori Sunseta zbog loše prodaje i generalnog razočarenja u publiku odlučili napustiti razvoj igara.


 

1/1