Doom 4 (tj. Doom, because reboot) će stići sa zanimljivim editorom nivoa SnapMapom, koji se zasniva na slaganju unaprijed dizajniranih elemenata arhitekture. Kreiranje korisničkih mapa s takvim editorom postaje igrarija i omogućuje svakome da napravi mod ili mapu, bez obzira na to koliko iskustva imao sa editorima za prethodne igre Id Softwarea.

Međutim, takav pristup dizajniranju ima svoje nedostatke. U intervjuu za Gametrailers, marketinški potpredsjednik Bethesde, Pete Hines, izjavio je da novi Doom neće imati nikakvu drugu mod podršku osim one kroz SnapMap. Problem? Pa, za početak, SnapMap ne omogućuje kreiranje velikih otvorenih prostora, nego samo uskih klaustrofobičnih mapa.

Pored toga, editor po svemu sudeći neće podržavati ni kreiranje vanjskih lokacija – barem ne značajno velikih – kao ni visokorezolucijske texture packove.

Dakako, old school ljubitelji prethodnih dijelova Dooma, naročito prvih dijelova, znaju koliko je ovo u suprotnosti sa mod scenom koja i dan-danas prastari Doom održava na životu nevjerovatnim modovima. Samo bacite pogled na ovu demonstraciju totalne konverzije Dooma inspirisane Resident Evilom. 


 

1/1