Kroz analizu brojnih dosadašnjih istraživanja kompanija poput Piper Jaffraya, Bussines Insider je došao do zanimljivih zaključaka kada je riječ o popularnosti društvenih mreža kod određenih dijelova američke populacije. Neki od zaključaka koje je BI objavio u svom najnovijem izvještaju, pokazuju sljedeće:

- LinkedIn najviše koriste visokoobrazovani i bolje plaćeni korisnici: čak 44 posto Amerikanaca koji koriste ovu mrežu imaju godišnje prihode veće od 75000 dolara.

- Instagram je, s druge strane, najprihvaćenija i najrasprostranjenija društvena mreža među američkim tinejdžerima: 32 posto tinejdžera reklo je u jednom istraživanju da im je Instagram najbitnija i omiljena društvena mreža, što je za Facebook reklo samo njih 14%.

- Pinterest najviše koriste pripadnice žeskog spola: u istraživanju iz prošle godine utvrđeno je da na njemu profil ima 42 posto žena i samo 13 posto muškaraca.

- Snapchat, Vine i Tumblr imaju najveći broj mlađih korisnika dobi od 18-24 godine, dok Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest pripadaju mrežama koje imaju nešto starije korisnike, prosječne dobi od 18 do 34 godine.

1/1