Kako je i najavio, japanski Henn-na hotel je započeo sa robotskim usluživanjem svojih gostiju. Da bude zanimljivije, tu je i robo-dinosaurus koji uglađenim izgovorom engleskog jezika pozdravlja goste na recepciji. Tu je također i robot koji upravlja prtljagom posjetilaca i samostalno je smješta u odgovarajuće odjeljke.

A, nakon što se gosti ugodno smjeste, u sobama će ih dočekati mali roboti na glasovnu kontrolu koji ih obavještavaju o vremenskim prilikama i postavljaju alarme za buđenje.

Predsjednik hotela, Hideo Sawada, kaže da roboti ne mogu u potpunosti zamijeniti ljude (jer ne mogu namjestiti posteljinu!), ali da su po pitanju ljubaznosti i uslužnosti nenadmašivi. Dakle, relaksirajući poslovi idu robotima, dok će se ljudski zaposlenici baviti ribanjem i struganjem. Primarni razlog za ovo je, dakako, rezanje troškova, budući da je Henn-na hotel već pretrpio bankrot prije 12 godina.

Bacite pogled:



 

1/1